onsdag den 19. februar 2014

Weissenhauser


Jeg er hjemme efter nogle dejlige dage i Weissenhauser. Det minder meget om Lalandia, men ligger, som navnet måske antyder, blot i Tyskland. Vi har hygget os i badeland, med gåture ved stranden, spil, ko-klap, løbeture i solskin og alt for meget slik. Det har været skønt bare at koble helt fra, og ikke skulle tænke på lektier og skole (udover en matematikaflevering, som jeg af egen fri vilje brugte et par timer på. Kald mig mærkelig og nørdet, men jeg nyder at fordybe mig i matematik). Ro og afslapning har været tiltrængt, og jeg tror også at det er afslapning, der bliver nøgleordet for de resterende dage af min ferie. Om ikke så længe står den nemlig på projekt, og det er jeg meget nervøs over! Fuglebilledet ovenover et taget fra molen på stranden, og inden længe kommer der også lidt flere billeder fra stranden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar