tirsdag den 25. marts 2014

Andpants


Måske kender i webshoppen Andpants. Hvis ikke, får I et mindre kendskab til den i dette indlæg. Andpants er en dansk hjemmeside, der forhandler nogle af verdens bedste brands. Sortimentet er bredt, og dækker både over sko, accessories og tøj. De brands, der bl.a. sælges er Samsøe Samsøe, ACNE, Wood Wood, Adidas, Converse og Kenzo. Alle mærkerne er nogle jeg kender til, og nogle, som jeg synes laver nogle fine ting. Mærket Suit, som den grå kjole og det mønstrede sæt er fra, kendte jeg ikke til, men de har virkelig nogle fine ting!

Tingene ovenfor har jeg valgt ud som mine favoritter. Wood Wood sweateren og det mønstrede sæt måtte meget gerne ende hos mig! Det er ærgeligt at jeg lige har haft fødselsdag, og der dermed er længe til næste omgang gaveregn. Måske skulle jeg spare op til det i stedet...? Farverne på mine favoritter er meget sort/hvide slår det mig lige, men tilgengæld med spændende mønstre og prints. Lige som jeg kan lide det.

Andpants er der fri fragt, 14 dages fri returret og gratis ombytning, så du slipper dermed for at betale for andet end dit tøj. Og det er vi vist alle sammen interesserede i, ikke?

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar