lørdag den 15. marts 2014

Betweens.dk



Betweens.dk er en forholdsvis ny webshop med et stort udvalg af modetøj til 8-16 årige. Webshoppen åbnede i sommeren 2013, men har indtil da haft 5 fysiske butikker i Jylland. Udvalget på webshoppen er stort, der er masser af mærker, fragten er gratis ved køb over 500 kr. og leveringstiden er kun på et par dage! De bestræber sig på altid at have et bredt udvalg, med de mærker, der er fremme i tiden, men samtidig også til rimelige priser - og det synes jeg de gør meget godt. Nogle af de mærker, de også forhandler er Cost:bart og D-xel. Cost:bart kender jeg ikke, men D-xel kan jeg huske at have haft en del af i mine tidlige teenageår. Måske kan Rasmus finde noget i deres kollektioner?

I kan finde tøj til både drenge og piger på webshoppen, og de forskellige søgefunktioner gør det super let at finde frem til lige netop det du søger. Man kan søge på alder, mærke og item, og webshoppen er i det hele taget rigtig let og overskuelig. Og det er altså et plus, når det er en webshop, der har så bredt et udvalg. Hvis du har en bror, der skal konfirmeres her til foråret, er jeg også sikker på at det er muligt at finde noget fint konfirmationstøj, der også kan bruges bagefter. Man kan nemlig også søge specifikt på "konfirmand" - dét er smart!

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar