fredag den 21. marts 2014

Birthday Presents #2




turkis sports t-shirt fra Newline - grå tights fra SOC - mønstrede tights fra Nike - løbeskker fra Seger - "Lykken er Chokolade", af Maja Ambeck Vase & Anne Au Chocolat

Jeg har fået så gode gaver i år! Den første portion har jeg vist jer HER, og nu kan I se anden portion.

Jeg havde ønsket mig nye tights, og fik hele to par. Jeg kan dog ikke vælge mellem dem, så begge får altså lov til at blive hos mig. De får selskab af løbesokker og en turkis sports t-shirt, der er SÅ blød! Det var den jeg havde på imorges sammen med de mønstrede tights, da jeg var oppe og træne meget, meget tidligt. Og så var der også endnu en kogebog til samlingen, nemlig Anne fra Anne Au Chocolat og Maja fra Chocolat's fine, fine bog; Lykken er Chokolade. Der er virkeli mange chokolækre opskrifter i den, og jeg kan næsten ikke vente med at gå I køkkenet. Gode, gode gaver!

Faktisk har jeg fået et par gaver mere (det var ren gaveregn i år), men de skal desværre byttes, og jeg ser derfor ingen grund til at vise jer dem, før jeg har fået dem byttet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar