søndag den 16. marts 2014

Birthday Presents



langærmet Nike Pro træningstrøje - "Forelsket i det Søde Liv", af Mette Blomsterberg - "Suværæne Salater Året Rundt", af Tina Scheftelowitz - kort og penge - Calvin Klein seamless hipsters

Jeg fik fine, fine gaver i går! Trøjen er allerede afprøvet, og den er virkelig, virkelig lækker. Den er i noget helt blødt og tyndt materiale, og den var helt perfekt til en omgang styrketræning. Jeg kan også forestille mig at den bliver rigtig god med en løbevest ud over, når det bliver et par grader lunere. Kogebøgerne kan jeg næsten ikke vente med at kigge i. Den smule jeg nåede at se, så rigtig lækkert ud. Der er helt sikkert et par nye kage- og salat favoritter i blandt opskrifterne. Lækkert undertøj og penge kan jo også altid bruges, så det var også rigtig rart at få. Vent og se, der kommer flere gaver!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar