tirsdag den 11. marts 2014

Birthday Wishes

1: Moss Copenhagen Evie top - 2: "Lykken er Chokolade", af Maja Ambeck Vase & Anne Au Chocolat - 3: "High on Juice", af Mads Bo Pedersen - 4: H&M skjorte - 5: Starbucks kop - 6: Magasin softbra - 7: Vagabond Aurora støvler - 8: Vagabond Kasai sneakers - 9: Vagabond Aurora plateau loafers - 10: rejse til New York eller en anden storby - 11: kagestempler - 12: spaophold - 13: TRX - 14: grå Nike Pro tights - 15: The Organic Sheep pude - 16: H&M pude - 17: Bolia pude - 18: krimier - 19: Lyngby vaser - 20: pels (gerne med hætte!)

Jeg har haft så travlt med projekt at jeg har glemt at glæde mig til min fødselsdag, så nu glæder jeg mig dobbelt! Om en uge fylder jeg nemlig 16, og ovenstående er mine fødselsdagsønsker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar