mandag den 17. marts 2014

Dream Vacations

Jeg E-L-S-K-E-R at rejse. Virkelig. Jeg synes ikke der er noget mere fantastisk end at rejse ud i verden, se smukke og spændende steder, opleve ny kultur, spise lækker mad, slappe af og bruge tid med min familie. Nogle af de bedste minder jeg har med mig er fra rejser, og det betyder uendelig meget for mig at kunne dele så særlige oplevelser med dem jeg elsker allermest: min familie.

Vi har for det meste selv planlagt vores rejser, men nu har jeg fundet en hjemmeside, der laver pakketilbud på de fedeste rejser, og det frister altså også! Der er noget utrolig afslappende ved bare at betale et fast beløb, og så er der nogle, der klarer alt det praktiske. Jeg har siddet og kigget lidt rundt på de forskellige muligheder der er på 65-ferie, og nedenunder har jeg valgt de tre, som jeg helst ville på. Det har været svært at vælge, for jeg tror der er meget få steder, som jeg ikke gerne vil hen. Jeg vil gerne opleve hele verden! Nå, tilbage til favoritterne:


Afrika har længe været en drømmedestination. Jeg ville SÅ gerne opleve løver, elefanter, zebraer, næsehorn, flodheste og alle de andre vilde dyr. Samtidig skulle Sydafrika være et af de smukkeste lande med et behageligt klima og smukke, dejlige strande. På denne rundrejse skulle man komme til at opleve forskellige sider af Sydafrika, og det er også enormt spændende.


For nyligt har jeg fået øjnene op for Thailand, og jeg har lige nu ufattelig meget lyst til at rejse til det varme land, der er præget af hvide strande, blåt vand og tropiske palmer. Jeg ville hellere end gerne ride på en elefant, klappe en tiger og bade i et vandfald. Det burde der være rig mulighed for på denne rejse, der er et langt ophold på et lækkert, lækkert hotel. Der er få valgfrie aktiviteter fordelt på rejseperioden, men der er også masser af tid til at gøre det, man selv har lyst til. 


Normalt siger krydstogt mig ikke noget. Jeg bliver let søsyg, og det er derfor ikke noget der tiltaler mig. Men denne tur lyder alligevel så fantastisk, at jeg ikke ville sige nej, hvis jeg blev inviteret med. Det er 16 dages sejlads med et luksus krydstogtskib, hvor man får besøgt Oslo og Kristiansand i Norge, Lerwick på Shetlandsøerne, Thorshavn på Færøerne, Reykjavik på Island og St. John's i Newfoundland. Til sidst ligger skibet til havn i New York, der er min yndlingsby over alle byer, hvor man har 3 dage. Lyder det ikke fantastisk?

I kan selv gå ind på 65-ferie og se flere detaljer omkring de rejser jeg har valgt ud, men også selv finde en masse spændende og forskellige rejser. Det er vildt så mange tilbud og spændende destinationer der er!

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar