fredag den 21. marts 2014

Early Morning Workout


Puha, jeg var tidligt oppe i dag! Klokken 6:00 ringede mit ur, og klokken 6:30 sad jeg på cyklen, på vej til fitness. Her nåede jeg en god omgang styrketræning, der nu har resulteret i trætte arme og ømme abs. Så ved jeg da, at jeg har trænet hårdt nok, selvom tiden var lidt knap. Det var rigtig dejligt at kunne sætte flueben ved dagens træning, for jeg går en lang fredag i møde hvor jeg efter skole skal direkte på arbejde. Jeg nyder at træne om morgenen, så selvom det var hårdt at stå tidligt op, så elsker jeg det når jeg er i gang. Det er som om jeg har mere energi resten af dagen og har lettere ved at fokusere. Dejligt!

Sportstøjet er forresten nyt, og virkelig, virkelig lækkert!

Hav en dejlig fredag, og god weekend når I når dertil<3

1 kommentar:

  1. Jeg nyder at træne!! <3

    Vil du måske følges? :)

    http://amorspil.blogspot.dk/

    SvarSlet