mandag den 10. marts 2014

End of School Project


Projektugen er færdig. I dag var der fremlæggelser, så nu er der ikke andet at gøre, end at vente på tilbagemeldingen. Det er enormt rart at være færdig, og pludselig har jeg meget mere tid. Men samtidig er det også enormt mærkeligt. Jeg føler mig en smule rastløs og underligt tilpas, men det er nok bare trætheden der for alvor rammer, nu hvor det hele er ovre. Heldigvis gik fremlæggelsen rigtig godt. Produktet fungerede, vi fik sagt det vi skulle og kunne svare på alle spørgsmålene. Det var fedt! Dukken ovenover var en vi havde lavet til vores opgave, og den var både en del af den skriftlige del og fremlæggelsen. At det var så gennemført, håber jeg giver lidt plus på karakterkontoen!

Nu håber jeg på at kunne vende lidt mere tilbage på bloggen, og være lidt mere nærværende. Har I det godt?

2 kommentarer:

  1. Hvor dejligt dejligt! Kender godt følelsen af rastløshed, når noget, der tager så meget af ens tid, pludselig er ovre. Jeg har det godt lige nu. Træning, lang gåtur i det skønne vejr, god kage. Kan ikke forlange særlig meget mere af dagen idag :-)

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at høre hvordan det gik?

    SvarSlet