torsdag den 6. marts 2014

Gold Hårpleje


Gold er en profesionel hårplejeserie, der laver og sælger produkter, der både er til at betale og lavet til at holde. Produkterne er miljøvenlige og har rigtig mange anvendelsesmuligheder, der kombinerer styrke og hold af frisuren, med pleje af håret. Jeg synes også at designet er rigtig lækkert, og det betyder altså også noget. 

Gold Fiber Wax er en stylingvoks, der er lavet til at holde. Den er udviklet til at skabe struktur og hold i håret, der holder hele dagen, men samtidig er rigtig let at skylle ud. Resultatet skulle også gerne ende med at se naturligt ud, på trods af meget kraftigt hold. For ingen gider rende rundt med en helt stiv manke...

Det næste produkt, Gold Sea Water Cream, er en opgraderet udgave af saltvandssprayen. Den skaber, ligesom saltvand, noget struktur og volumen i håret, der lidt kan minde om den frisure, man ender med efter en dag ved stranden. Og det kan altså se ret lækkert ud! Fordelen ved denne, frem for almindelig saltvandsspray, er, at det er en flydende gel, der er lidt lettere at bruge som stylingprodukt.

Det sidste produkt er noget helt andet, det er nemlig spraytan. Det er ikke noget jeg gør mig synderligt meget i, da jeg er så heldig at have en rimelig kulør hele året rundt. Jeg har i hvert fald aldrig haft behov for at forbedre min tan, men hvis jeg en dag skulle få lyst, lyder denne meget god. Der står at den giver huden en naturlig glød, og er meget let at påføre. Ydermere smitter den ikke af.

Alle produkterne kan findes på krop og negl, sammen med resten af Gold sortimentet! Lige nu er ALT nedsat, så skynd jer ind og bestil! Nedenunder kan I se lidt mere om produkterne, hvis I synes i mangler information.


Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar