mandag den 24. marts 2014

Hasmark Camping


Jeg har været rigtig meget på camping som lille. Vi har været rundt i Danmark med vores telt, men det sted jeg har været flest gange er højst sandsynligt på Hasmark Strand Camping. Her har mine bedsteforældre nemlig været på camping i mange år, og så plejer vi at være ude hos dem i nogle dage. Det er en dejlig campingplads med en god strand, indendørs og udendørs badeland, restaurant, kiosk og fine toiletfaciliteter. De har vikingetema, og det er rigtig gennemført, hvilket gør pladsen lidt anderledes. Det er heller ikke så længe siden der blev lavet nye, lækre hytter - også med vikingetema. Jeg tror vi ville leje sådan en, hvis vi skulle på camping en dag. Vores tid i telt er overstået, og vi vil alle hellere have lidt mere luksus. Derfor er det super fint at vi kan komme ned til mine bedsteforældre og være et par dage i campingvognen. Det er både kvalitetstid med dem, og campering uden træls luftmadrasser.

Dette indlæg er sponsoreret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar