tirsdag den 4. marts 2014

InstaMoments #14


Jeg har gået tur i klart vintervejr. Jeg har juicet fine citrusfrugter. Jeg har drukket kaffe. Jeg har fået tidligt fri på en gråvejrsdag. Jeg har spist ristaffel. Jeg har taget billeder af blomster. Jeg har luftet Luca. Jeg har ødelagt mine nye støvler. Jeg har løbet. Jeg har trænet. Jeg har spist god (ferie) morgenmad. Jeg har modtaget pakker. Jeg har talt ned til sidste skoledag. Jeg har holdt fødselsdag for Malthe. Jeg har spist brunch. Jeg har bowlet. Jeg har løbet med min far. Jeg har haft nye sko på. Jeg har gået tur. Jeg har kastet pinde til Luca, der elsker at bade. Jeg har taget billeder af fine både. Jeg har været morgenfrisk og i fitness før skole. Jeg har spist rødbedesalat. Jeg har arbejdet i mange(!) timer. Jeg har spist fastelavnsboller. Jeg har lavet projekt. Jeg har fået nybagte macarons af Emmas lillesøster.

Snaps fra min insta. Find mig på @MarieJosiasen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar