lørdag den 22. marts 2014

InstaMoments #15


Jeg har rodet under projekt. Jeg har drukket forfærdeligt meget kaffe. Jeg har smagt macarons for første gang. Jeg har afleveret et færdigt, gennemarbejdet projekt, som jeg var rigtig tilfreds med. Jeg har forberedt projektfremlæggelse. Jeg har løbet tur med Emma og set på fisk. Jeg har spist lækre snacks. Jeg har løbet med min mor lige inden solnedgang. Jeg har fået "tillykke, du er færdig med projekt"-gaver. Jeg har nydt solskinnet! Jeg har forkælet mig selv med sunde bananpandekager efter et 12-tal i projekt. Jeg har trænet og løbet! Jeg har grint af Lis, der virkelig slappede af. Jeg har bagt til min fødselsdag. Jeg har luftet Luca. Jeg har fået gode gaver. Jeg har serveret cupcakes på vores fine stativ. Jeg har spillet spil. Jeg har taget nyt sportstøj i brug. Jeg har talt ned til min fødselsdag. Jeg har haft 16 års fødselsdag. Jeg har fået flere gode gaver. Jeg har haft gæster på besøg til boller og lagkage. Jeg har lavet den fineste lagkage. Jeg har holdt sofadag. Jeg har taget billeder i forårsvejret. Jeg har trænet inden skole. Jeg har været på shoppetur med Emma, med et tilhørende visit på Baresso. Jeg har set en smuk, rød aftenhimmel.

Følg med på Instagram (@MarieJosiasen), hvor jeg opdaterer dagligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar