mandag den 24. marts 2014

John Masters Organics Argan Oil


Det her lyder som noget af en mirakelolie, som jeg nok burde anskaffe mig. Jeg synes nogle gange mit hår virker lidt kedeligt, min hovedbund er ofte tør, og det er min hud også her i vinterhalvåret. Den her olie er 100% organisk, og burde hjælpe på alle de ovenstående problemer. Den giver hovedbunden en masse fugt, samtidig med at den blødgør håret. Og huden giver den også en masse fugt, samt øger elasticiteten i huden. John Masters var en af de første, der begyndte at bruge arganolie i deres produkter,   og tilmed et af de mest kendte mærker.

Olien kan købes lige HERarganolieshop.dk, hvor der også er masser af andre produkter, der indeholder arganolie. Arganolie går også under navnet maroccan oil, fordi den er fra Marocco. Olien bliver presset ud kernerne fra frugterne på argantræet. Derfor er det en helt naturlig olie, med en masse gode egenskaber. Prisen er desværre også derefter, men nogle gange må man betale for kvalitet - og det gør man i dette tilfælde.

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar