lørdag den 15. marts 2014

MobilCoverShop.dk


MobilCoverShop har rigtig, rigtig mange fine covers til forskellige telefoner! De to ovenstående er til iPhone 5, og nogle jeg godt kunne tænke mig, hvis jeg en dag skulle blive den heldige ejer af sådan en. Jeg synes at coveret med trælook er rigtig flot, mens det cover, der kan fungere som pung, er virkelig, virkelig praktisk! Så slipper man for at holde styr på både kort og telefon - smart! At det ydermere er lavet i læder gør det lige lidt mere lækkert. Der er mange andre covers, men det er særligt disse to, der har fanget min interesse. Udover covers er der også tonsvis af andet udstyr - både til iPhones og andre telefoner. Det er en super hjemmeside, der er dejligt overskuelig. Priserne er fair og udvalget bredt. Derudover er der gratis fragt! Win!

Dette indlæg er sponsoreret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar