torsdag den 13. marts 2014

Outfit: 110314



boyfriend jeans: Forever21 - skjorte: H&M - bælte: H&M slip ons: Topshop

Kan I også mærke hvordan humøret stiger, når vi rammes af spæde forårssolstråler? Jeg nyder den blå himmel, de lysere eftermiddage og lunere temperature, der gør det lidt lettere at holde humøret oppe. Og om lidt har jeg weekend. Det er meget tiltrængt, så det bliver rigtig rart. Lørdag står på fødselsdag, så det kan jeg også glæde mig til! Ydermere har jeg, som jeg også skrev på insta, scoret et 12-tal i projekt! Jubiiiii!

2 kommentarer:

  1. Hej Marie. Flot flot tillykke med det! Og det med vejret er jo også bare skønt. De sidste 3 dage har jeg/ vi tilbragt i haven! Fantastisk at den er ordnet on havemøblerne er indviet og vi har kun den 13. Marts. Så mere forår kom bare an. Vi ses på lørdag . Knus fra mormor

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Ja, mere forår - tak! Vi ses! Knus og hils bedstefar ;)q

      Slet