torsdag den 13. marts 2014

Staplesdirect.dk


Jeg skriver alt i min kalender. Virkelig ALT. Selv at skrive blogindlæg, rydde op på værelset eller lave mad bliver skrevet ind, så jeg kan bevare overblikket. Det er nødvendigt i en hverdag hvor jeg jonglerer med skole, lektier, træning, familie, arbejde og pligter. Jeg tror bestemt ikke jeg er den eneste, der har det behov. I lang tid har det været en papirkalender, jeg har sværget til, men efter jeg fik Mac og iPhone, der synkroniserer med hinanden, må jeg indrømme at det er det, jeg anvender. Men når jeg skal på efterskole tænker jeg at det kunne være ret hyggeligt med en fysisk kalender, til at hænge eller ligge på værelset. Evt. fælles med min værelseskammerat, så vi kan skrive efterskole-aktiviteter i den. Det tænker jeg både ville være rigtig praktisk, og rigtig hyggeligt.

På Staples Direct har jeg fundet nogle forskellige kalendre, der tjener forskellige formål. En til at stille på bordet, en til at hænge på væggen og en til at have med sig rundt. I kan finde samtlige kalendre HER. Udover kalendre er Staples Directs udvalg kæmpe stort, og det omfatter stort set alt i forhold til kontorartikler - både papir og blæk, møbler og IT. Kig forbi webshoppen, der har rigtig lave priser, HER.

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar