lørdag den 22. marts 2014

Wayfarer Sunglasses



Jeg har været så heldig at modtage et par solbriller fra Shopsolbriller.dk. Jeg valgte nr. 270, der er en klassisk, sort Wayfarer model med mørke glas. Jeg har en del par solbriller, men et par helt sorte Wayfarer havde jeg ikke. Kvaliteten af dem virker også super fin, og de sidder rigtig godt! Jeg synes tit at solbriller kan virke lidt store og løse, men disse er ret smalle, og man føler derfor at de sidder rigtig godt fast.

Alle solbrillerne på Shopsolbriller.dk er meget, meget billige! Fx. koster disse kun 79 kr., og det burde vist være til at overkomme for alle. Fragten kan du også slippe for, hvis du køber for over 150 kr. - altså to par solbriller. Måske kunne du alliere dig med en veninde? Hjemmesiden er meget enkelt sat op, og der er rig mulighed for at specificere sin søgning, og finde frem til lige netop de solbriller, du kunne tænke dig. Servicen er super god, og jeg modtog disse briller efter få dage. Alt i alt en meget positiv oplevelse, og jeg kan kun anbefale webshoppen.

Dette indlæg er sponsoreret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar