tirsdag den 4. marts 2014

Wallpaper


Jeg kender ikke noget, der kan ændre et rum som tapet. Jeg synes det giver en utrolig flot effekt til et rum, hvis man beklæder den ene væg med tapet, og holder de andre vægge hvide. Det har jeg selv gjort på mit værelse, og det danner en fin ramme omkring min billedvæg, som jeg er meget glad for.

Jeg har været inde på maler-maling.dk for at finde lidt forskellige tapeter i nogle forskellige stilarter.
Nummer 8 er en look-a-like betonvæg, der kan tilføje noget kant til et rum, 3'eren skaber ro i fx. et soveværelse, og man kan da kun få en god start på dagen, hvis man vågner op i et rum med evigt solskin. Den blomstrede 9'er passer perfekt ind i en bolig, hvor man ikke er bange for farver, mens de sorte grene og sort/hvide striber er mere neutrale, men samtidig noget man lægger mærke til. De blå blomster på 1'eren er ret fine på retromåden, og nummer 4 er meget moderne med det grafiske print. Min personlige favorit må dog   at være de lyserøde flamingoer! Hvis jeg havde et rum, hvor disse kunne passe ind, ville jeg uden tvivl have en væg med flamingoer! Det ville da være for nice!

I kan selv kigge forbi maler-maling.dk og finde flere fine tapeter, men også meget andet. Der er maling til både indendørs og udendørs, wallstickers, tapeter, rosetter og stukke, samt ting til rengøring af vægge. Næste gang jeg for alvor skal ordne værelse (eller lejlighed) vil jeg i hvert fald kigge forbi deres brede udvalg!

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar