søndag den 2. marts 2014

Working Weekend

billede fra min tumblr: mariejosiasen.tumblr.com

Jeg har arbejdet hele weekenden, og det er derfor begrænset hvad I har hørt fra mig. I går var jeg på arbejde i hele 10 timer! Jeg skulle egentlig bare møde klokken 15, og have fri klokken 21, men klokken 14 blev jeg ringet op af en stresset chef, der bad mig komme hurtigst muligt. Og hold nu op, hvor havde vi travlt! Jeg har aldrig oplevet noget lignende! Før vi var færdige med al opvask var klokken blevet 12, og så var jeg meget, meget træt... Derfor var det lidt hårdt at skulle møde igen klokken 10, men jeg fik alligevel taget mig sammen, og var oppe og træne fra lidt over 9 til 10 - det er fordelen ved at arbejde og træne samme sted. Og heldigvis fik jeg fri til tiden klokken 15.
Nu føler jeg mig meget som bulldoggen på ovenstående billede... Egentlig havde jeg tænkt mig at lave lidt projekt, men det kan min hjerne slet ikke. Resten af dagen skal bruges på sofaen, så jeg kan give den gas i næste uge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar