lørdag den 5. april 2014

Coverme.dk


Coverme.dk er en hjemmeside, der, som navnet så fint beskriver, sælger covers i massevis! Noget af deres nyeste i sortimentet er deres samling af iPad Mini covers. Jeg har været inde og kigge på deres (store) udvalg, og ovenover har jeg valgt lidt forskelligt ud, så I kan danne jer et indtryk af de forskellige muligheder der er.

Jeg ejer hverken iPad eller iPad Mini, men vi har en iPad herhjemme, som vi alle bruger flittigt. Jeg synes dog at den nogengange kan blive lidt for stor, og derfor tror jeg også at mit valg ville falde på mini-modellen, hvis jeg en dag stod og skulle anskaffe mig en iPad. Jeg tænker mig at den ville være fuldstændig perfekt til blogarbejde og at læse og skrive e-mails. Måske jeg skulle ønske mig en til når jeg skal starte i gymnasiet? Kalenderen bliver sikkert presset, så det ville være en nice ting at have, til at holde lidt styr på det hele. I så fald ville jeg også anskaffe mig et cover - fx. nummer 2 ovenover. Det synes jeg er super lækkert!

Dette indlæg er sponsoreret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar