tirsdag den 8. april 2014

Deichmann Shoes


Sko - kan man nogensinde få for mange? Jeg synes i hvert fald at jeg har en tendens til altid at forelske mig i nye sko, efter erhvervelsen af et par. Der er bare så mange fine sko, og man skal gerne have noget til enhver lejlighed. Jeg er sikker på at mange af jer kan nikke genkendende til det.

Når lysten til nye sko opstår er Deichmann et godt sted at kigge. En af fordelene er at priserne er forholdsvis lave, så du kan investere i de nye sko-trends uden at tømme kontoen helt. Det er en fordel, når man, som jeg, gerne vil skifte sko med jævne mellemrum. På hjemmesiden faldt jeg over bloggeren Caroline Blomsts samarbejde med Deichmann, og det er også her mine tre ovenstående favoritter er fra. Jeg synes at kollektionen er meget vellykket, og de tre på collagen er dem som jeg allerhelst ville tilføje til min skosamling. Sneakersne er sporty, stilletterne perfekte til et mere formelt arrangement, og loafersne klassiske og enkle. Faktisk overvejer jeg om stilletterne eventuelt skal være mine dimmissionssko, men jeg kan ikke helt beslutte mig.

I kan enten kigge forbi Deichmanns online shop eller de fysiske butikker for at finde fine og billige sko. Det vil jeg i hvert fald benytte mig af, næste gang behovet for nye sko opstår akut. Og der er nok at vælge imellem!

Dette indlæg er sponsoreret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar