mandag den 14. april 2014

Easter Eggs







Jeg nyder min påskeferie, og startede i dag dagen med tidlig træning med min mor. Det er uden tvivl den bedste måde at starte dagen på, og hvis jeg havde tid, gjorde jeg det hver morgen. Nu er vi lige kommet hjem efter en handletur til Odense med mine brødre, og nu tror jeg at vi vil sætte en film på og lave os noget mad. Hyggeligt, hyggeligt.

Æggene ovenfor er hjemmelavet påskepynt, som nu hænger på min hvide troldegren og spreder påskestemning. Jeg købte bare en kasse med 16 små plastikæg i Panduro, så malede jeg dem i forskellige farver, og da det var helt tørt, malede jeg på et stykke blondestof, som jeg så trykkede ned på æggene, for at lave det fine, hvide mønster. Det var meget let, og jeg synes resultatet er blevet meget fint og påske-agtigt, uden at det bliver for meget.

Fortsat god påske!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar