fredag den 11. april 2014

GIVEAWAY: POC Cover


Så I mit fine, nye cover fra Print On Cover, som jeg viste jer igår? Nu har I mulighed for at vinde et magen til! Eller næsten... I vinder selvfølgelig ikke et cover med mit billede på, men muligheden for at designe et cover med lige netop dit billede. Om I har iPhone, Samsung, HTC eller en anden smartphone er underordnet - POC har covers til de fleste!

Giveawayen er for at fejre at påskeferien er startet, og så fordi I bare er de sødeste læsere, der en gang imellem skal forkæles lidt. Derfor skal det også være let at være med i konkurrencen. Like blot min facebookside og smid en kommentar under indlægget her, og så finder jeg en vinder om en 14 dages tid.

God påske!

Dette indlæg er sponsoreret

8 kommentarer:

  1. Yes please, jeg vil meget gerne deltage!
    -Emma :)

    SvarSlet
  2. Jeg deltager!!:)

    Emmaseenandbeen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Må da også lige deltage i denne fede giveaway ! ;D

    SvarSlet
  4. Jeg deltager gerne! Fedt :)

    // randomdanishcitizen.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne deltage :-). Min email er bemyself@live.dk

    SvarSlet
  6. Lækkert, deltager gerne <3 god påske til dig og dine kære <3

    karina@hemmelig.dk

    SvarSlet
  7. Håber ikke at det er for sent, deltager:)
    isabella.juel.larsen@gmail.com

    SvarSlet