fredag den 25. april 2014

Home Workout: Sidebøjninger



Jeg vil starte en ny række indlæg her på bloggen. Træning er en stor del af min hverdag, og det kunne jeg derfor godt tænke mig at få integreret mere her på bloggen. Bloggen skal afspejle mig, og så kommer man ikke uden om træning. Dog synes jeg at det er både besværligt og akavet at blive fotograferet eller filmet oppe i centeret. Derfor vil jeg vise jer nogle af mine favoritøvelser, som I også kan lave derhjemme. Jeg håber det falder i god jord!

Den første øvelse er til maven, særligt de skrå mavemuskler, og nogle af de små rygmuskler tæt på rygsøjlen. Alt du gør er at stille dig med hoftebredde mellem fødderne og en (tung) håndvægt i den ene hånd. Bøj så til siden, uden at bukke dig fremover eller bagover, til du ikke kan nå længere, og ret dig så op igen. Gør det i et langsomt, kontrolleret tempo både ned og op. Gentag 10-15 gange, og fortsæt så med den anden side. Tag 3 sæt.

Husk min giveaway HER. Du kan vinde et cover til hvilken som helst smartphone eller iPhone, som du selv kan designe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar