tirsdag den 15. april 2014

InstaMoments #16


Jeg har været på arbejde. Jeg har nydt de stadig lysere aftener og fine himler. Jeg har spist god morgengrød. Jeg har trænet tidligt om morgenen. Jeg har holdt kaffepauser. Jeg har taget fine billeder af blomster. Jeg har taget bil-selfie på vej til KBH. Jeg har spist årets første is. Jeg har drukket Starbucks og shoppet. Jeg har heppet på 30.000 løbere (inklusiv min far) til VM i halvmarathon. Jeg har spist den bedste sandwich, jeg kan huske, jeg har fået. Jeg har været et smut i Nyhavn. Jeg har besøgt Den Blå Planet. Jeg har løbet en masse ture - både alene og med min mor. Jeg har spist lækre snacks. Jeg har kørt tog med Malthe. Jeg har styrketrænet. Jeg har bagt cookies med Malthe. Jeg har taget svedigt-selfie efter hårde intervaller. Jeg har brugt timer udenfor i det fine vejr på både gå- og løbeture. Jeg har forkælet min familie med chokoknas. Jeg har spist lækker (yndlings)salat til aftensmad. Jeg har gået tur med min meget glade hund. Jeg har taget billeder af fuldmånen på vej hjem fra biografen med min far. Jeg har startet dagen med lækre bananpandekager.

Min instagram er fyldt med små hverdagssnaps - følg med på @MarieJosiasen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar