mandag den 28. april 2014

New Shirts





I weekenden var min mor og jeg på outlet messe i Odense, og her fik jeg købt de her to fine skjorter fra Second Female. Der var så mange andre fine ting, der alle var sat væsentligt ned, og jeg kunne uden tvivl have købt mig fattig derinde. Men jeg begrænsede mig selv, og kom kun ud med disse skjorter, som jeg til gengæld er meget glad for. De er begge virkelig bløde og lækre! Jeg må have et eller andet med blå skjorter, slår det mig lige... Se bare min skjorte fra H&M som jeg købte for ikke så længe siden. 

I dag har vi fået af vide hvilke fag vi skal op til, til eksamen. Vi har trukket mundligt matematik og skriftligt tysk, som bestemt ikke var de fag jeg havde håbet på. Dog er det bedre med skriftligt tysk end mundligt tysk, og matematik skal nok gå, jeg føler mig bare ikke så fortrolig med eksamensformen. Men, men, men, det skal nok gå, og det er under alle omstændigheder rigtig rart at vide hvilke fag vi skal op i, så vi kan disponere vores tid. Om kun en uge går det nemlig løs med de skriftlige prøver...

2 kommentarer:

  1. Ej hvor sjovt!
    Min søster trak præcis det samme.
    Jeg trak mundtlig kristendom og skriftlig geografi, om det der bedre kan diskuteres:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det var underligt! Du har været heldig, synes jeg! Geografi var nok det jeg helst ville op i!

      Slet