torsdag den 10. april 2014

POC Cover



Jeg modtog i går det her cover fra Print On Cover. Det er simpelthen så fint, og jeg er meget, meget glad for det. Coveret er i bøjeligt plastik, men stift på ryggen, så du kan få det af og på din telefon, men så det samtidig beskytter rigtig godt. Billedet er et jeg selv har taget, og det er netop konceptet på hjemmesiden. Man vælger telefon, sætter billeder på i den simple guide, trykker bestil og så havner dit cover i postkassen få dage efter. De har det største udvalg af telefonmodeller jeg endnu har set på sådanne hjemmesider. Det er altså ikke kun begrænset til iPhones, men der fåes også covers til andre telefoner. Og iPads, for den sags skyld! Fragten er gratis og leveringen hurtig, så jeg har kun positivt at sige om min oplevelse hos Print On Cover. Kig forbi og bestil et cover til dig selv - eller måske en konfirmationsgave til en veninde?

Pssst! I kan også vente et par dage med at bestille, for jeg har en lille overraskelse til jer, som kommer på bloggen om et par dage!

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar