lørdag den 26. april 2014

Shoe Collection

Min skosamling er faktisk overraskende stor, og også større end jeg selv havde regnet med. Heldigvis er det mange forskellige par, så jeg har noget til enhver lejlighed. Herunder kan I se hvad mit skoskab gemmer for tiden. Der mangler dog praktiske sko som gummistøvler, vinterstøvler, sutsko og klipklapper på billederne, men det tænker jeg ikke at der var nogen grund til at vise.

Til sport:
1: Nike Lunarglide 4, anvendes til løb - 2: Nike Free Run, til styrketræning i fitness - 3: Nike Lunarglide 3+, gamle løbesko, der nu bruges til indendørs intervaller på løbebåndet

Sneakers:
1: Vagabond sneakers - 2: ASOS plateau sneakers - 3: Nike Victoria sneakers - 4: lave Converse

Sandaler:

1: Forever21 sandaler - 2: Jette Riis sandaler - 3: Forever21 sandaler - 4: Minetonka sandaler (købt i en lille cowboyby i USA)

De lave sorte:
1: Shoe//Design støvler (købt i Havanna Shoes) - 2: Topshop slip-ons - 3: Topshop slip-ons

De høje sorte:
 1: Mary B kilehæle - 2: Vagabond støvler - 3: Deena & Ozzy plateau sko

Ingen kommentarer:

Send en kommentar