onsdag den 23. april 2014

Throwback: USA 2013

 En tidlig morgen i Custer State Park så vi bisoner vågne op og begynde deres vandring efter nye græsarealer

 Skumfidus-grillning

Smukke, smukke Santa Barbara, der ligger ved kysten i Californien

 En unik og sjov oplevelse var Seligman, der lå på Route66

 Autocamperen var vores hjem i over 4 uger

 Fantastisk og storslået natur i Yellowstone National Park. Vi boede bogstavligt talt med søen i baghaven

Byliv i Las Vegas

Gejsere i Yellowstone

Varme vandreture

 Besøg i cowboy byer

Ægte amerikansk pandekage-morgenmad

 Pool og palmer i 40 graders varme

Strandpicnic ved Venice Beach

På en dag som i dag, hvor det bare regner og er koldt og vådt, længes jeg mere end noget andet tilbage til de solrige og varme stater. Min krop skriger på varme, og mit sind længes efter nye, spændende oplevelser - store som små.  USA har uden tvivl vundet mit hjerte, og at komme tilbage til mulighedernes land er mit højeste ønske lige nu. I kan se mere fra vores tur HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar