tirsdag den 22. april 2014

Tumblr Pictures #27


Den første dag efter ferien er overstået, og jeg er nu på vej i seng. Jeg havde sovet utrolig dårligt i nat, så jeg var bestemt ikke begejstret for at stå tidligt op, men jeg klarede da dagen. At gå i skole bliver nok heller aldrig min favoritaktivitet, så jeg glæder mig, til jeg er færdig. Om 14 dage sidder vi til skriftlige prøver..... Det er vildt! Både vildt skræmmende, men også vildt dejligt, for det betyder at vi er tæt på afslutningen. Arh, hvor bliver det godt at komme videre! 

Egentlig havde jeg droppet træning i dag, men jeg blev alligevel fristet til at tage med min mor her til aften, så lidt intervaltræning, måtteøvelser og tekniktræning af dødløft blev det til.

Træt og øm vil jeg nu krybe under dynen og bruge lidt tid på mindfullness, i et håb om at falde bedre i søvn. 

Vi læses imorgen, med et mere indholdsrigt indlæg!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar