torsdag den 8. maj 2014

GIVEAWAY: Grundled Necklace




Som jeg skrev i går er det nu tid til at forkæle jer lidt igen. Denne gang var Grundled så venlige at sende mig en ekstra halskæde, så jeg kan give den til en af jer. For at deltage er der et par kriterier:
  • følg Grundled på Instagram HER
  • like Grundled på facebook HER
  • like min side på facebook HER
  • og selvfølgelig: smid en kommentar under dette indlæg, så jeg ved du deltager!
Vinderen finder jeg om et par uger! Held og lykke!

Dette indlæg er sponsoreret.

13 kommentarer:

  1. Grundled laver bare så smukke smykker. Jeg gad godt at vinde den fine halskæde. Jeg opfylder allerede alle kravene bortset det med Instagram, da jeg ikke ejer en smartphone, men jeg håber at jeg må være med alligevel:-)
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  2. Jeg følger overalt:)

    Emmaseenandbeen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Done til det hele :-)
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg er med :-)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Uha vil jeg meget gerne vinde :D
    moi_246@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Smuk kæde - deltager gerne ;-)

    SvarSlet
  7. Ih, jeg er med! :-)

    /Heidi Christensen
    heidi1608(a)hotmail.com

    SvarSlet
  8. Deltager- alt er gjort. :-))

    saraemma57@gmail.com

    SvarSlet
  9. hvor er det et smukt smykke og deltager med hjertens glæde og ønsker det bliver min
    følger alle steder
    knus
    Jane Tvede
    Jane@team-tvede.eu

    SvarSlet
  10. Virkelig fin halskæde :)
    Jeg har ikke instagram men følger de andre steder.
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  11. har desværre ikke en instagram konto men følger de andre steder så håber jeg kan deltage
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  12. Uha, den er jo vildt lækker - den ville jeg gerne vinde :) Jeg har liket og følger nu også :)

    Skriv gerne på mail@lindaeg.dk hvis jeg skulle vinde :)

    SvarSlet
  13. Hvor er den fin! :-)
    Jeg følger dig alle steder og deltager meget gerne.

    - Pernille I
    Pernilleiuel(a)gmail.com

    SvarSlet