onsdag den 7. maj 2014

Grundled Necklace




Jeg har været så heldig at få tilsendt den flotteste halskæde fra Grundled! Jeg synes simpelthen den er så fin, og jeg er meget, meget glad for den! Længden er helt perfekt, og jeg kan godt lide at den er anderledes, men samtidig meget enkel og grafisk i designet. Der er virkelig mange andre fine smykker hos Grundled, og jeg kunne, helt seriøst, bruge hele min løn derinde. Det er jeg (heldigvis) for fornuftig til, men jeg synes uden tvivl at I burde kigge forbi. En af mine andre favoritter er denne - hvad er jeres?

Psst! Vent et øjeblik med at bestille noget hjem. Jeg har en overraskelse til jer imorgen! 

Dette indlæg er sponsoreret

3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin! Har ikke hørt om mærket før, men vil helt klart tage et nærmere kig :)

    Kig forbi, www.michellajohansen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) Jeg synes i hvert fald, der er mange skønne ting derinde!

      Slet
  2. Hvor er den dog fin, har ikke hørt om mærket før faktisk :o

    Kig gerne forbi min blog, hvis du har lyst. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet