søndag den 4. maj 2014

InstaMoments #17


Jeg har lavet små marcipanpåskeæg. Jeg har været i biografen med Rasmus. Jeg har hygget med min kat på dovne weekendmorgener. Jeg har været på påskeægsjagt med mine brødre. Jeg har været til tøsemiddag hos Emma. Jeg har spist lækre jordbær. Jeg har drukket iceblend. Jeg har lavet og spist bålmad for første gang i år. Jeg har løbet og gået ture i det dejlige forårsvejr. Jeg har haft blondekjole og sneakers på. Jeg har drukket the. Jeg har ønsket mig tilbage til USA. Jeg har lavet forfriskende smoothie. Jeg har nydt solen. Jeg har taget ben-selfies efter træning. Jeg har shoppet med min mor. Jeg har lavet mit eget vitaminvand. Jeg har gået ture med Luca. Jeg har arbejdet. Jeg har grillet for første gang i år. Jeg har spist lækre sommersnacks. Jeg har taget billeder af naturen. Jeg har købt små æg og danske jordbær! Jeg har løbet lang tur med mor - 6,37 km! Jeg har været ude og få brunch med min mor. Jeg har været på loppemarked. Jeg har været på stranden med Luca. Jeg har blæret mig på min fars vegne med hans nye flotte marathon PR - 2:49:18

I kan følge med på min instagram @MarieJosiasen hvis I har lyst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar