mandag den 26. maj 2014

InstaMoments #18


Jeg har forberedt eksamen. Jeg har fejret overstået skriftlig eksamen med kaffedate med Emma. Jeg har modtaget den fineste halskæde. Jeg har syet i tyl. Jeg har styrketrænet. Jeg har løbet morgenture. Jeg har siddet inde i regnvejr og kigget på fine blomster. Jeg har fået "tillykke-du-er-færdig-med-de-skriftlige-prøver"-blomster fra min mor. Jeg har flyttet for min moster. Jeg har taget billeder af (visne) blomster. Jeg har set Melodi Grand Prix. Jeg har set Malthe spille fodbold i både solskin og regn. Jeg har talt ned til sidste skoledag. Jeg har været til kommende elev aften på NÅE. Jeg har spist hveder med min familie. Jeg har gået ture. Jeg har bagt lækre sager. Jeg har spist morgenmad i solen. Jeg har givet Luca vandballoner og kødben - begge dele var en succes. Jeg har løbet med familien. Jeg har spist masser af frisk frugt - særligt jordbær! Jeg har set den fineste solnedgang på vej hjem på motorvejen. Jeg har købt tomater. Jeg har fået hjemmefanget fiks til aftensmad. Jeg har drukket hjemmelavet iceblend. Jeg har plantet krydderurter, tomater, chilier og ærter ad flere omgange. Jeg har hygget i haven med Luca. Jeg har spist hjemmelavede burgere. Jeg har været til nonfirmation hos min fætter.

Et overblik over hvad den seneste tid har stået på. I kan løbende følge med i mit hverdagsliv på @MarieJosiasen, som jeg opdaterer en eller flere gange dagligt. 

HUSK MIN GIVEAWAY MED EN VALGFRI VISSE VASSE PLAKAT HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar