fredag den 16. maj 2014

Luxplus Parfumer



Nye parfumer kan man vel altid bruge? Jeg har en tre-fire stykker jeg skifter imellem, men jeg overvejer at anskaffe mig en ekstra. Og så kunne valget godt falde på en af ovenstående.

Rose The One fra Dolce Gabbana har Emma, og den dufter godt. Jeg har dog haft lidt stramt med prisen, men hos Luxplus er den rigtig billig! Faktisk til under halv pris! Så måske det alligevel skulle være nu, at jeg skal anskaffe mig en? Den dufter friskt og kraftigt, men på ingen måde tungt.

Den lille, blomstrede Daisy fra Marc Jacobs, er vel en parfume, som stort set alle ønsker sig på et tidspunkt - også mig. Om ikke andet, så bare fordi den ser noget så fin ud! Igen er duften meget "blomsteragtig", og det er klart den slags parfumer jeg er mest til. Det skal ikke være for tungt og parfumeret, for så synes jeg let at det bliver for meget.

Den sidste parfume, jeg har taget med i dette indlæg, er faktisk ikke min favorit, men derimod min mors. Jeg forærede den til hende i mors dags gave, og jeg synes også at den dufter rigtig godt. Dog er den lidt for "voksen" til min smag, men også denne er at finde rigtig billigt hos Luxplus!

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar