søndag den 11. maj 2014

Mothers Day



I dag er det mors dag, så selvfølgelig fik min mor også en gave imorges, men udover det, er det ikke en dag, vi gør synderligt meget ud af. Til gengæld er der virkelig gået søndag i den, og jeg har, udover en omgang styrketræning i morges og en gåtur med Luca, lavet absolut ingenting, der er den mindste smule aktivt. Jeg er fuldstændig drænet for energi, så jeg har besluttet mig for at nyde denne sofadag, og håbe på at jeg så er ladet op til en ny uge. Eksaminerne har åbenbart taget hårdt på mig!

HUSK MIN GIVEAWAY!

2 kommentarer:

  1. Min mor fik en fin buket, he he <3

    Kig gerne forbi min blog, hvis det lyster. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fik desværre ikke bestilt blomster til min mor... Det må blive næste år!

      Slet