onsdag den 28. maj 2014

Outfit: 150514



Jeg er ret vild med at kombinere lidt finere items, som fx. en kjole med blondetaljer, med mere sporty og casual ting som en hætttetrøje og sneakers. Jeg synes at det gør min blondekjole lidt mere hverdagsalvendelig, og min bløde, bløde nike hoodie lidt mindre sporty.

I dag er dagen jeg har ventet på i noget, der føles som en evighed. I dag afslutter jeg mine 10 år i folkeskolen. Jeg håber det bliver en fed dag med masser af solskin og god stemning. Vi starter dagen med morgenmad med lærerne, så skal der kastes karameller og det show vi har arbejdet på de sidste par dage skal fremvises. Efter oprydning smutter vi til Odense, hvor vi sammen med en masse andre 9. klasser fra Fyn skal fejre, at vi nu har læseferie, og kun mangler de mundtlige eksaminer! Jeg håber at alle jer, der også går i niende, får en dejlig dag! Min dag kan I følge på instagram @MarieJosiasen - og så glæder jeg mig meget, til at vise jer mit kostume i et indlæg!

HUSK MIN GIVEAWAY MED EN VALGFRI VISSE VASSE PLAKAT HER

2 kommentarer:

  1. Synes det er et ret sødt outfit! :)

    Kig gerne forbi min blog, hvis det lyster dig. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet