onsdag den 28. maj 2014

Sidste Skoledag






Som jeg nævnte i morgenens indlæg har jeg haft sidste skoledag i dag. Og ovenfor kan I se mit kostume, som jeg har glædet mig meget til at have på, og også vise jer. Jeg var, som i forhåbentlig kan se, en påfugl. Jeg havde lavet et kæmpe tylskørt (10 meter tyl er der brugt!) og købt en mørkeblå bodystocking samt nogle voldsomme øjenvipper. Hold da op, hvor de vakte opmærksomhed inde i byen! Fjerene har vi faktisk selv haft med hjem fra Mallorca for lang tid siden, så det var oplagt at sætte nogle af dem på tøjet.

Vores dag forløb med morgenmad sammen med lærererne som det første. Det var rigtig hyggeligt at sidde sammen med dem og spise rundstykker. Det gjorde stemningen dejlig afslappet, og vi fik ladet op til fodboldkampen, som drengene skulle spille mod dem! Den vandt vi 5-0, og vi fik kastet en masse(!) karameller imens! Efter et hurtigt smut i nabo-byen, for også at kaste karameller på deres skole, var vi klar til at det store show skulle afsløres! Jeg havde været meget nervøs over det, men det gik over al forventning og var faktisk rigtig fedt! Vores lærer blev helt rørt, og det tager jeg som et godt tegn! Vi fik hurtigt ryddet op efter showet, snuppet en sandwich, som der var nogle forældre, der havde smurt, og så smuttede vi ind i Eventyrhaven i Odense, som jeg lige er kommet hjem fra. Det var hyggeligt nok, men så meget larm, og så mange unge og fulde mennesker bliver nok aldrig min yndlingsting, så det er nu også rart nok at være hjemme igen. Lige nu sidder jeg og spiser lidt mad, inden vi skal mødes igen, til de sidste festlige udskejelser! Vi ses på den anden side!

3 kommentarer:

  1. Sikke et fint kostume, og hvor bærer du det flot! :)

    Kig gerne forbi min blog, hvis det lyster. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Hej Marie.
    Har du en mail, man kan skrive til? :)
    Mvh Mikaela

    SvarSlet