torsdag den 22. maj 2014

Soundpod


Se lige de høretelefoner! Er de ikke cool? Jeg har aldrig før set mønstrede varianter, blot de farvede. Jeg kunne nu godt blive fristet til at bestille et par hjem. De mussel malede er særligt fine, synes jeg! Samtlige 24 forksellige earpods på Soundpod står nemlig kun til 60 kr., og det er da en meget, meget fair pris. De 24 par er vidt forskellige, så der er noget til enhver smag. Fælles for dem alle er dog at de er farverige og i samme facon. Headsettet passer til både mobiler, computere og tablets, og kan derfor anvendes til mange forskellige formål. Ligesom på de fleste andre høretelefoner er der en volumenknap, så du kan styre lyden, mens telefonen ligger i lommen. Der er også indbygget mikrofon, så man kan føre en samtale uden at gå med telefonen op til øret. Det er en funktion jeg ofte bruger, når jeg er ude og gå ture!

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar