mandag den 12. maj 2014

Tired on a Monday

billede fra tumblr: mariejosiasen.tumblr.com

I dag er jeg bare træt. Træt med træt på. Jeg ved ikke rigtig hvad der sker med min krop for tiden, men jeg er fuldstændig drænet for energi og overskud. Måske er jeg ved at blive syg, eller måske fortæller den mig blot at den trænger til at slappe af. Altså sådan rigtigt. Det er en underlig følelse, for jeg føler mig bare sådan... tom. Kender I det? De sidste par uger af skolen er der travlt, så jeg tæller ned til vores sidste skoledag, hvor vi går på læseferie. 16 dage, hvoraf de 10 er skoledage, hvis I skulle være interesserede. Og på de dage skal vi nå at forberede mundlige eksaminer i dansk, engelsk, fysik og matematik. For at det ikke skal være løgn skal vores danske synopser allerede afleveres på torsdag, så jeg synes der er pres på.

Jeg har sat en plade müsli i ovnen, og nu tror jeg bare at jeg vil sidde her, læse lidt blogs og have lidt ondt af mig selv. Jeg håber jeres mandag er bedre end min!

2 kommentarer:

  1. Tror det er vejret, min krop er også helt færdig og træt konstant :(

    Kig gerne forbi min blog, knus!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan der måske godt være noget om... :(

      Slet