tirsdag den 27. maj 2014

Watermelon Salad



Den her salat er så simpel, at den næsten ikke kræver en opskrift. Men ikke desto mindre er det en af mine favoritsalater her om sommeren, og så frisk og lækker, at I ikke skal snydes for den!

Opskrift til 1 lille fad (3-4 personer):
1/2 stor vandmelon eller 1 lille vandmelon
1 håndfuld frisk mynte (jeg brugte en chokolademynte, da det var det jeg havde, men almindelig mynte kan lige så godt bruges)
ca. 50 g. fetaost
  1. Snit vandmelonen i passende bidder og fjern kernerne.
  2. Hak mynten fint.
  3. Bland vandmelon og mynte, og smuldr fetaen ud over.
  4. Server til lækkert, grillet kød og evt. lidt nye danske kartofler.

2 kommentarer:

  1. Interessant kombination - men jeg tror nu alligevel jeg ville spise vandmelonen for sig selv :)

    // Janni aka Gulde <>< Gulde.dk

    SvarSlet
  2. Det lyder måske lidt underligt, men er overraskende lækkert! Men altså, vandmelon rent er jo heller ikke skidt!

    SvarSlet