mandag den 2. juni 2014

1 Down - 3 To Go





I dag fik jeg overstået min første mundtlige eksamen - og endda til et 12-tal! Jeg er så glad og lettet! I det hele taget har det bare været en skøn dag, der, udover min positive eksamensoplevelse, har stået på masser af sol og varme, små hyggelige projekter i køkkenet, en hård (men god) omgang bentræning, besked om at min mormor er rask og pakker med posten. Så bliver det vist ikke meget bedre?!

Udover at jeg har haft en god dag, har jeg nu også muligheden for at give jer noget, I kan glæde jer over. Jeg har nemlig fået fingrene i en rabatkode til Lookperfect, der kan give jer 10% på hele webshoppen, som forhandler alverdens skønhedsprodukter. Alt fra glattejern, krøllejern og føntørrer til børster og elastikker, fra kropsolier og cremer til tørshampoo, hårvoks, hårkur og dip dye. Der er virkelig noget for enhver smag og ethvert behov! Koden er marie10 og den kan anvendes ved enten kurven eller kassen. Happy shopping!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar