tirsdag den 3. juni 2014

Carriealong Bag




Jeg har været så heldig at få tilsendt den fineste, fine taske fra Carriealong. Den er i det blødeste skind, og har en meget anvendelig størrelse, der er fuldstændig perfekt til at slænge over skulderen på en shoppetur. Den er lidt større end den anden skråtaske jeg har, så den kan rumme både pung, telefon, tingel-tangel, solbriller, snacks og vand. Jeg overvejer at tage den med når min mor og jeg skal til London til sommer, for jeg tænker at den har en meget passende størrelse. Ikke for stor, og ikke for lille.

Remmen kan justeres så den både kan bruges over den ene skulder og som skråtaske. Jeg er rigtig glad for den detalje, at man selv kan bestille længden, for hvis jeg skal gå langt med en taske, eller stå i en crowdet metro, vil jeg helst have den på som skråtaske, men hvis jeg bare lige skal et hurtigt smut ud af døren, er det rart at kunne svinge den over den ene skulder. Forresten er den fra mærket Merle!

Det var svært at vælge hvilken taske jeg skulle have, for der er rigtig mange flotte og anvendelige tasker  hos Carriealong. Der er nogle til ethvert behov og i enhver prisklasse, og det synes jeg virkelig er en fordel, når man leder efter en ny taske. Jeg faldt for Adax taskerne, der er lidt i den dyre ende, men så smukke! Klik her for selv at se dem.

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar