lørdag den 28. juni 2014

CaseApp Cover




For nogle uger siden fik jeg mig en ny iPhone 5s, som jeg er virkelig glad for! Den gamle 4s'er fejlede intet, men det passede med at jeg kunne få en opdateret udgave og den gamle så kunne gå videre i familien. Jeg klager ikke. Det eneste problem var at de fine covers jeg havde, ikke passer til den nye iPhone. Det problem kunne CaseApp heldigvis løse, og de var så søde at give mig muligheden for at designe mit eget iPhone cover. Det er simpelthen den bedste kvalitet, jeg nogensinde har oplevet. Billedet står knivskarpt, og jeg er vild med den detalje at billedet også går ned over kanterne. Udover iPhone covers kan man også designe sine egne Samsung covers, computer skins og iPad covers - altså er der noget at finde, lige meget hvilket elektronisk ustyr du ønsker at udsmykke og beskytte med et personligt skin eller cover. Med den nye collagefunktion er det også muligt at lave collager på dine covers. Fx. kunne du designe et cover til din veninde med en masse forskellige billeder af jer, eller et cover til dine forældre med en masse dejlige familiebilleder og -minder. Det gav mine brødre og jeg faktisk min mor, da hun fik sin iPhone.

Dette indlæg er sponsoreret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar