lørdag den 28. juni 2014

InstaMoments #20


Jeg har haft tid til at gå mange dejlige ture med min familie og Luca. Jeg har styrketrænet - blandt andet en meget hård omgang bentræning! Jeg har drukket café-cappuccino med Emma. Jeg har løbet en kort tur, og været positiv over at mit skinneben ikke gjorde ondt. Jeg har spist masser af frugt. Jeg har spist farverig og farvefin aftensmad. Jeg har set Rasmus spille fodbold. Jeg har arbejdet til langt ud på natten. Jeg har serveret morgenmad i solen for min mor. Jeg har læst fysik i selskab med Luca. Jeg har trænet hjemme. Jeg har taget billeder af blomster og natur på gåture. Jeg har spist og købt store mængder jordbær! Jeg har holdt playdate for Luca og Emmas Sofus. Jeg har spist hjemmelavet tærte for at fejre at jeg var færdig med eksaminerne. Jeg har arbejdet. Jeg har været kreativ. Jeg har haft besøg af naboens kat. Jeg har holdt Sankt Hans med min familie med bålhygge, -mad og -pandekager. Jeg har været følgecykel for både min far og mor, efter besked fra lægen om at holde pause fra løb i minimum 4 uger... Min optimisme fra tidligere forsvandt rimelig hurtigt... Jeg har glædet mig til snart modne ribs i haven. Jeg har været til dimission på skolen. Jeg har fået mit afgangsbevis. Jeg har været træt, og derfor brugt timer i min seng med bare at slappe af. Jeg har modtaget det fineste iPhone cover fra CaseApp! Jeg har været fint klædt på igen - denne gang til afslutningsfest med min klasse. 

Jeg er stadig afhængig af Instagram, og synes simpelthen det er noget af det hyggeligste! Jeg nyder at tage billeder, og jeg synes det er sjovt at kunne kigge tilbage på de små øjeblikke i hverdagen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar