onsdag den 25. juni 2014

Maldiverne


Der har været lidt stille her på bloggen de seneste dage. Jeg har ikke fået taget mig tid til at sætte mig ned og skrive lidt til jer, da der har været andet, der har fyldt i mit hoved. I mandags var vi til bogaflevering på skolen, og herefter var jeg så heldig at vinde en ekstravagt på mit arbejde, der gjorde at jeg var hjemme klokken halv 4, hvor vi fik gæster til Sankt Hans. I går var vi til begravelse, så der synes jeg heller ikke lige, at jeg havde overskudet til at skrive et indlæg da vi kom hjem igen.Da jeg gik i skole (hvor kan jeg godt lide at sige det) havde jeg en god vane med at bruge nogle timer i weekenderne på at planlægge indlæg til den kommende uge, men den gode rutine er jeg kommet ud af. Jeg skal nok forsøge at rette op på det, for det er ikke fordi jeg mangler inspiration - indlæg er der nok af! Det er bare lige det der med at gøre dem helt færdige og få dem udgivet.

Men altså, nu skal det handle om noget andet! I har nemlig muligheden for at vinde en luksusrejse til Maldiverne. Og helt ærligt - hvem vil ikke det?! Jeg mener, se lige billederne! Det er et af de steder i verden, som jeg allerhelst vil til! Jeg ved ikke om der er spændende ting at se, men for mig er et par palmer, blåt vand, hvidt sand og små hytter på havet opskriften på ultimativ forkælelse og afslapning! Jeg har allerede fået min mor til at deltage i konkurrencen (man skal være 18 for at deltage), og selvom det giver os mindre chance for at vinde, synes jeg også I skal gå ind og melde jer til HER. Alt I skal gøre er at svare på 3 spørgsmål og skrive jeres navn, adresse, mail osv. og så er i med i lodtrækningen. Det er da et godt tip!

Dette indlæg er sponsoreret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar