fredag den 13. juni 2014

Nailskins


Jeg tror de fleste af jer, i hvert fald jer med smartphones, har hørt om CaseApp. Firmaet, der sælger covers og Mac skins med eget design. Jeg selv har et Mac skin, som jeg er meget, meget glad for, og som stadig holder, selvom det efterhånden er et års tid siden jeg fik det. Det fortæller noget om kvaliteten! 

Nu har samme firma lanceret en ny webshop med et nyt koncept i samme stil. Igen er det muligt at designe sit eget - men denne gang til neglene! Hvor smart er det ikke lige? Hjemmesiden hedder nailskins.com, og det koster kun 9 dollars (det svarer til 50 kr.) for et sæt "hjemmelavede negle". Det er da en meget fair pris, for et par flotte, farverige og personlige negle til en særlig lejlighed. Det er selvfølgelig også muligt at købe færdiglavede nailskins, og det er dem, jeg har udvalgt mine favoritter fra ovenover. Hvor fint ville det ikke lige være at kunne hoppe med på marmortrenden med dine negle? Jeg er fan! På instagram kan I få lidt inspiration til fine negle HER

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar