tirsdag den 8. juli 2014

Bikinis





Årets bikini(er) er fra H&M og købt for noget tid siden. Jeg synes at H&M kollektion er virkelig fin i år, og der var mange flere, jeg kunne have købt! At de så er billige, er jo bare et ekstra plus, men også den faktor at jeg har købt mere end én. Udover ovenstående toppe har jeg købt en helt enkel sort bikini, hvor toppen har samme facon som de mønstrede. Så slipper jeg for forskellige tanlines, og så synes jeg også at det er den form, der er pænest. Man får masser af sol, men føler sig samtidig tildækket. Jeg kan godt lide at have en enkel, sort underdel, som sidder rigtig godt, og så bare skifte overdelen ud. Det er lidt billigere end at købe 2-3 hele bikinier, og så er jeg ofte lidt sippet med formen på underdelen, og det fungerer derfor godt for mig blot at have én, som sidder præcis som jeg gerne vil have den til. Jeg måtte slippe 50 kr. for den mønstrede og 70 kr. for den stribede, hvilket jeg synes er helt fair!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar