tirsdag den 8. juli 2014

Camping





Da jeg var lille, bestod mange af mine sommerferier af campering i telt rundt omkring i Danmark. Jeg har så mange gode minder fra forskellige campingferier, og jeg synes stadig det er noget af det allermest hyggelige at tage afsted på lidt mere "primitiv" ferie. Det er jo i virkeligheden også det vi gør, når vi rejser til USA i camper. Man kommer tæt på hinanden og naturen, og helt ned i gear, på en enormt behagelig måde. Efter vi selv stoppede vores teltferier, er traditionen på en måde fortsat hos mine bedsteforældre. De har nemlig campingvogn, og her er mine brødre og jeg for det meste ude og besøge dem i sommeren. Det var også tilfældet fra søndag til mandag for mit vedkommende, og drengene er stadig hos dem. Jeg blev desværre nødt til at tage hjem i går, da jeg skulle på arbejde i dag, men det døgn jeg var der, var super hyggeligt. Vi fik da både badet, slikket sol, spist is, grillet, gået ture og slappet af. Og det var lige nøjagtig hvad jeg havde brug for.

1 kommentar:

  1. Ser super hyggeligt ud, ærgerligt at du var nød til at tage hjem så tidligt:(

    SvarSlet